مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در کودکان 13 سال و 20 درصد از عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه در کودکان 13 سال و 20 درصد از عملکرد کلیه

پسر من 13 سال در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، و در حال حاضر 20 درصد عملکرد کلیه است، هر دو کلیه برگ آسیب دیده است. چه باید کرد؟

از تجزیه و تحلیل، ما می توانیم علت مشکل کلیه فرزند شما مشخص نیست و اگر او با بیماری مزمن کلیه یا نه متولد شد. اگر بیماری کلیوی مادرزادی است، آن را سخت تر برای مقابله با خواهد بود.

در حال حاضر، آنچه که ما می توانیم انجام دهیم این است محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و جلوگیری از کاهش عملکرد کلیوی ادامه. کارکرد کلیه و فرزند شما بیش از 15٪، طولانی ترین شما می توانید بدون دیالیز و پیوند کلیه زندگی می کنند.

برای جزئیات بیشتر پیشنهادات درمان، شما باید این گزارش را به آزمون فرزند شما برای enfermedad-renal@hotmail.com ایمیل. بنابراین، کارشناسان کلیه می تواند به شما بهترین گزینه درمان را.

در بیمارستان ما، ما به طور عمده با استفاده از روش از طب سنتی چینی برای نجات کلیه های آسیب دیده. با پیشرفت بیماری کلیوی، سلول کلیوی برخی از سلول های مرده اما فقط ذاتی آسیب دیده می باشد. بنابراین، داروهای که ممکن است تغذیه کافی و اکسیژن را به سلول های ذاتی کلیه ارائه و تنظیم محیط داخلی قادر به رسیدن به بهبودی از مشکلات سلول کلیوی به تدریج نیست. در موارد شدید، سلول های بنیادی درمان نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای بازسازی ساختار کلیه است.

امیدوارم، کودک شما نیز ممکن است بهتر از روش های فوق را دریافت کنید.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: